Prosimy wybrać kategorię, która pasuje do Twojego pytania

Wybierz kategorię, która Cię interesuje (np.: łańcuchy), wybierz opcję filtra (na przykład: materiał stal chromowana lub mosiądz). Jeśli znasz nazwę produktu, wpisz w wyszukiwarce na górze strony.

Aby dodać produkty po prostu kliknij na "Kupić". Czynność ta nie jest ostateczna, gdyż możesz usunąć lub zmienić ilość produktów w koszyku. Przed potwierdzeniem zamówienia, sprawdź dokładnie ilość i parametry wybranych produktów.

W koszyku masz pole o nazwie "kod promocyjny", w które należy wprowadzić ten kod. Jak wykorzystać i gdzie wpisać kod rabatowy można obejrzeć tutaj.

Po wybraniu i dodaniu produktu do koszyka, podaj adres dostawy i wybierz sposób płatności. Na twoją skrzynkę pocztową przyjdzie e-mail z potwierdzeniem, znajdziesz tam numer zamówienia i informacje o wysyłce.

Otrzymasz e-mail od razu po weryfikacji zamówienia. Upewnij się, że Twój adres e-mailowy jest prawidłowy, że podwierzenie nie zostało wysłana do folderu "Spam".

W niektórych przypadkach ForDogTrainers zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia:
- jeśli zamówienie nie zostało opłacone, w związku z odstąpieniem od terminalu płatniczego do banku;
- jeśli nie były przestrzegane terminy płatności przelewem bankowym lub PayPal;
- jeśli klient nie podał wszystkie wymagane informacje, niezbędne do realizacji zamówienia (wielkość, rasę, płeć, wiek psa, itp.);
- jeśli istnieje spór z klientem co do opłaty poprzedniego zamówienia.

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, i chcesz dokonać zmian, w tym celu należy skontaktować się z nami poprzez e-mail lub przez formularz pomocy na stronie internetowej.

Aby anulować zamówienie, prosimy o kontakt z naszą obsługą poprzez formularz kontaktowy, podając numer zamówienia. Jeśli Twoje zamówienie jest oznaczone jako "wysłane", po prostu zrezygnuj z paczki w dniu otrzymania. Zwrócimy Ci pieniądze natychmiast po jej powrocie do naszego magazynu.

Bardzo ważne jest, aby znać opinie naszych klientów na temat produktów. Ponadto, pozostawiając komentarze i oceny na temat produktów, pomagasz innym ludziom znaleźć produkt wysokiej jakości. Aby wysłać swoją opinię na stronie, trzeba zalogować się na Twoje konto, a następnie przejść na zamówiony produkt, klikając na zakładkę "Opinie".

Dostawa  jest dostępna w całej Polsce i za granicą.

Tak, na naszej stronie internetowej prowadzimy bezpłatną wysyłkę Pocztą, w przypadku zamówienia produktów na kwotę od 450 zł. i o wadze do 5 kg.

99% zamówień przychodzą w ciągu 4-5 dni po wysłaniu. Warunki dostawy obowiązują na 21 dzień roboczy, nie martw się, robimy wszystko, aby Twoja przesyłka była u Ciebie w jak najkrótszym czasie.

Jeśli wszystkie towary określone w zamówieniu są dostepne, wtedy zamówienie zostanie wysłane w ciągu 24 h po potwierdzeniu zamówienia przez nasz zespół. Jeśli jakiś towar skończył się w magazynie, natychmiast poinformujemy Cię o tym w e-mailu, aby uzyskać instrukcje przetwarzania zamówienia.

Po wysłaniu każdego zamówienia, odbiorca otrzymuje e-mail z  track numerem. Zwykle, ten e-mail jest wysyłany w ciągu 1-2 dni po złożeniu zamówienia. Masz możliwość śledzić przesyłkę na stronie swojej poczty przez 1-3 dni - po tym, jak zostanie ona zarejestrowana w systemie.

Jeśli masz jakieś problemy z dostawą zamówienia, skontaktuj się z działem obsługi klienta za pośrednictwem działu kontaktów na stronie lub przy pomocy służby wsparcia. Przy tym należy koniecznie podać numer zamówienia (można go znaleźć w piśmie-potwierdzenie zamówienia).

Jeśli track numer nie istnieje, to znaczy, że paczka jeszcze nie została zarejestrowana w systemie. Prosimy poczekać jeszcze kilka dni lub skontaktować się z działem obsługi klienta za pośrednictwem działu kontaktów na stronie lub zwrócić się do służby wsparcia, aby uzyskać więcej informacji.

Dostawa trwa zazwyczaj jeden tydzień, maksymalnie 15 dni roboczych. Ale czasami z powodu silnego natężenia usługi dostawy, przesyłka może zostać w drodze lub dane mogą być aktualizowane z opóźnieniem. Prosimy poczekać do piątego dnia roboczego od daty wysłania przesyłki. Jeśli nic nie zmienia się,  prosimy poinformować nas o tym problemie, za pośrednictwem działu kontaktów na stronie lub w służbie wsparcie. Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby znaleźć Twoją paczkę.

Jeśli usługa dostawy informuje, że podany adres na przesyłce jest błędny lub niekompletny, należy natychmiast skontaktować się z działem wysyłki w imieniu odbiorcy i dać swoje instrukcje do wysyłki. Do tego koniecznie miej przy sobie track numer, będą go pytać obowiązkowo.

Jeśli odbiorca jest nieobecny podczas dostawy, kurier pozostawia w skrzynce pocztowej zawiadomienie o konieczności otrzymania przesyłki. Zawiadomienie pozwala odbiorcy odebrać przesyłkę we wskazanym urzędzie pocztowym lub dać instrukcje kurierowi w celu ponownej dostawy do domu. Odbiorca ma 14 dni, od daty otrzymania powiadomienia, aby odebrać swoją paczkę.

W takim przypadku należy skontaktować się z działem obsługi sklepu, który zajmie się w krótkim czasie rozwiązaniem Twojego problemu.

ForDogTrainers wykorzystuje certyfikowany kryptograficzny protokoł SSL do ochrony danych bankowych podczas dokonywania płatności, który uaktywnia się zaraz po tym, jak przechodzisz do koszyka. Przedrostek https:// w polu adresu oznacza bezpieczne połączenie.

Jeśli karta kredytowa nie preszła opłatę, to trzeba złożyć nowe zamówienie, z nowym środkiem płatności. Tak jak w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych nabywców nie przechowujemy dane kart kredytowych, dlatego nie ma możliwości, aby zmienić środek płatniczy w utworzonym zamówieniu. Zamówienie będzie anulowane.

Jeżeli status zamówienia "W oczekiwaniu na płatności", to znaczy, że jest problem z płatnością zamówienia, o czym Cię powiadomią przez e-mail. W większości przypadków, problem z opłatą wiąże się z faktem, że karta bankowa nie przeszła płatności. Poznać przyczynę odmowy płatności, można jęśli skontaktujesz się ze swoim bankiem.
Jeśli chcesz zmienić metodę płatności, trzeba cofnąć poprzednie zamówienie, a następnie złożyć nowe.