Jeżeli otrzymałeś uszkodzony wyrób lub niezgodny z Twoim zamówieniem towar z naszej winy, proszę przyjąć nasze przeprosiny. Powiadom nas, proszę, o tym w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania przesyłki i dołącz zdjęcie uszkodzonego wyrobu. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.
Jeśli otrzymałeś produkt, został uszkodzony podczas dostawy, to w tym przypadku należy poinformować nas o tym w ciągu 48 godzin i dołączyć zdjęcie uszkodzonego produktu. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin. Wtedy złożymy protest w firmie kurierskiej, i wyślemy Ci wymianę, jak tylko otrzymamy potwierdzenie o tym, że firma wysyłki przyjęła nasz wniosek (zwykle trwa to w ciągu 48-72 godzin).
Uwaga!
Zwracany wyrób musi spełniać następujące wymagania:
- produkt nie powinien być stosowany (mieć taki wygląd, w jakim Ty chciałbyś otrzymać swoje zamówienie)
- wyrób musi być w oryginalnym opakowaniu
Wymianie podlegają wszystkie wyroby (z wyjątkiem tych, które zostały wymienione w punkcie***). Jeśli zwracany wyrób uszkodzony z winy klienta lub zamówienie zostało złożone nieprawidłowo z winy klienta, czy klient po prostu chce zwrócić towar, wtedy klient musi zapłacić dodatkowe koszty przesyłki. Wyrób podlega wymianie tylko w przypadku zachowania przydatności handlowej i jego nieużywania.
W każdym przypadku prosimy o kontakt z nami przed wysłaniem towaru w celu uniknięcia nieporozumień.
Jak zwrócić towar, jeśli wyrób jest zgodny z wyżej wymienionymi kryteriami?
- należy starannie zapakować wyrób w pudełku,
- prosimy dołączyć kopię zamówienia w pudełku,
- prosimy skontaktować się z działem obsługi klienta, abyśmy umówili się na dalsze postępowanie
***
Ważne!
Produkty, wykonane na indywidualne zamówienie nie wchodzą na listę zwracanych towarów (nie podlegają wymianie lub zwrotowi).